Support

!! MEDEDELING !! 

Beste klant,

Gisteravond (30/11) heeft Microsoft updates uitgebracht voor Microsoft Defender. Wij constateren dat hierdoor zogenaamde false positives ontstaan, waardoor bepaalde bestanden van Office applicaties ten onrechte opgeruimd worden. Het kan hierdoor voorkomen dat Office applicaties niet functioneren.

Dit kan worden opgelost door de Windows Updates te installeren, welke op elke machine worden aangeboden. Meer informatie hierover kunt u eventueel vinden in onderstaand artikel:

https://www.bleepingcomputer.com/news/microsoft/microsoft-defender-scares-admins-with-emotet-false-positives/

Support portal

TCC levert ondersteuning op alle door haar geleverde producten en/of diensten. Voor al uw vragen kunt u tijdens kantooruren terecht bij onze helpdesk.

U kunt de status van uw melding(en) altijd volgen via onze Support Portal. Naast de huidige status kunt u hierin de historie van alle communicatie terugvinden. 

Indien u vragen heeft, neem contact op met ons via: 

Mail: Support@thecomputercompany.nl

Telefonisch: +31 43 363 03 62

Remote support

Onze medewerkers kunnen u verzoeken om toegang te verlenen tot uw systeem. Hiertoe zetten wij speciale software van Teamviewer in.

Waarmee kan ik je helpen?

Niek Dorregeest

Director Operations

Waarom TCC?

Liever direct contact met één van onze medewerkers? Neem contact op ›

Deze website maakt gebruik van cookies.