Evenementen

IT-Event 2017: IoT Revolution

Actuele marktinformatie, een blik in de toekomst, trends, toepassingen, technische innovaties, marktinformatie en netwerken stonden op het programma voor de ca. 80 aanwezige gasten afkomstig uit vooraanstaande Limburgse bedrijven en organisaties. Ditmaal was gekozen voor Kasteel De Hoogenweerth als locatie. Bij binnenkomst stond er een uitstekende lunch gereed voor de gasten. Om 13.00 uur startte het event, mooi ingedekte tafels en een groot beeldscherm vormde de arena voor de presentaties en de discussietafels.


“Internet of Things Revolution”

IT neemt een ongekende positie in voor mens een maatschappij. IT innovaties zijn overal beschikbaar via applicaties. Waaronder diepgaand geïntegreerde software oplossingen die via Cloud toepassingen veilig en online beschikbaar zijn. The IoT verbind alle apparaten aan elkaar en dit niet te onderschatten “giga” netwerk wordt groter dan het huidige internet. De ware revolutie van IoT vindt tot heden nog bijna onopgemerkt plaats, maar biedt vanaf 2017 ongekende kansen voor organisaties en bedrijven.

Sprekers en programma

12:00-13:00u: Lunch
13:00-13:45: Welkom & Interactieve Keynote Edward Goessens – directeur TCC The Computer Company
13:45-14:15: Mobility door de heren Wammes en Nguyen – Aruba a Hewlett Packard Enterprise company
14:15-14:30: Pauze
14:30-15:00: IoT Internet of Things door de heer van Dalsum – KPN
15:00-15:30: Pauze
15:30-16:30: Tafeldiscussies onder leiding van tafelbegeleider
16:30-17:00: Afsluiting
17:00-18:00: Netwerkborrel

Keynote en discussierondes met Edward Goessens

Edward Goessens opende het event met de introductie en keynote. De keynote van Edward Goessens stond vol energieke en heldere voorbeelden hoe dit internet der dingen in de komende jaren zich zal gaan ontwikkelingen waarbij vooral consumenten gadgets en tools de maat zetten. Een grotendeels onontgonnen markt is echter de (business to business markt) industrie waarbij het spreekwoordelijke topje van de ijsberg pas is ontdekt. In de discussierondes werd dieper op deze mogelijkheden ingegaan met een drietal stellingen die de deelnemers uitdaagde om in groepjes van ca. 10 personen een persoonlijke visie aan deze stellingen mee te geven. Na iedere discussieronde kwam de tafelvoorzitter aan het woord om de samenvatting en resultaten te ventileren met de andere tafeldeelnemers.


Lees ook deze actualiteiten, must reads, publicaties en evenementen

Nieuws

Wijziging bankkoppeling Rabobank binnen Exact

Maak jij gebruik van de Rabo Online Bankieren koppeling binnen Exact? Let dan goed op. Per 1 augustus 2022 stopt de Rabobank met ondersteuning van de huidige bankkoppeling binnen Exact Globe Next, Globe+, Compact en Compact+.
Evenementen

TCC & Workspace 365: Transitie naar een Digitale Werkplek in de Zorg

Op woensdag 15 juni verzorgden TCC The Computer Company en Workspace 365 gezamenlijk een kennissessie op Zorg & ICT, onderdeel van de Dutch Health Week in de Jaarbeurs te Utrecht. In deze sessie stond de transitie naar een digitale werkplek in de zorg centraal.
Nieuws

Vivantes en TCC verlengen en intensiveren samenwerking

De samenwerking tussen Vivantes Zorggroep en TCC The Computer Company is meerjarig verlengd. Ook wordt de samenwerking geïntensiveerd. TCC zal de introductie van moderne werkplek gaan verzorgen bij Vivantes. De nadruk komt te liggen op gebruikersadoptie, partnership en innovatie.
Nieuws

The one where the entire country is in lockdown…

Een lockdown is ingrijpend, zeker met de feestdagen voor de deur. Vele bedrijven en zijn medewerkers voelen hier snel de impact van. Maar bij TCC The Computer Company doen we ons uiterste best de motivatie erin te houden. Nu het coronavirus ons sociale leven op pauze zet, zoeken we alternatieve manieren om het ritme te bewaren.
Nieuws

Kwetsbaarheid Log4j! Wat kan jij doen?

Afgelopen vrijdag (10/12) communiceerden verschillende partijen al een kritieke kwetsbaarheid in Apache Log4j. Dit is een software product voor het vastleggen van meldingen in andere software.

Liever direct contact met één van onze medewerkers? Neem contact op ›

Deze website maakt gebruik van cookies.